10.12.2006 21:22Carolina
čikinka:dej to do inzerce a uvidíš.
11.12.2006 12:24Navel
číkinka: rubínová barva neexistuje,
samci se určitě nezabijou.. zvlášt když se budou znát od mala... seznamování dospělých může být někdy problém.. ale i to jde
samce a samičku mít v jedné kleci rozhodně nemůžeš... ihned je odděl
samci se určitě nezabijou.. zvlášt když se budou znát od mala... seznamování dospělých může být někdy problém.. ale i to jde
samce a samičku mít v jedné kleci rozhodně nemůžeš... ihned je odděl
11.12.2006 12:32Navel
čikinka: proč je chceš vracet oba?? to by ti jich nebylo líto? Ano potkani jsou plodní velmi brzy.
Být tebou rozhodnu se pro jedno pohlaví a tomu druhému najdu nový domov... určitě ne ale ve zverimexu. Holt tím že sis je pořídila si za ně převzala zodpovědnost.
Nevím... champagne nebo amber
Být tebou rozhodnu se pro jedno pohlaví a tomu druhému najdu nový domov... určitě ne ale ve zverimexu. Holt tím že sis je pořídila si za ně převzala zodpovědnost.
Nevím... champagne nebo amber
11.12.2006 12:48Samyasa
cikinka:na pohlavi nemoci moc vliv nemaji,i kdyz tedy logicky samci prilis netrpi nadory mlecnych zlaz...zavisi spis na tom, co od zviratek cekas povahove,v te se obe pohlavi lisi-zkus kouknout sem: http://www.theblackhole.estranky.cz/clanky/novy-potkan-a-vse-co-s-nim-souvisi/samecek-vs_-samicka
- - - - -
jejda,asi bych to mela prepsat jeste jednou a Cesky:o/,ale snad je to k pochopeni i prez tu ukrutnou gramatiku:o/
- - - - -
jejda,asi bych to mela prepsat jeste jednou a Cesky:o/,ale snad je to k pochopeni i prez tu ukrutnou gramatiku:o/
11.12.2006 12:53Navel
čikinka: vrať oba a už si žádné nepořizuj.. to bude úplně nejlepší
chce to nejdřív myslet a studovat a pak pořizovat
chce to nejdřív myslet a studovat a pak pořizovat
11.12.2006 12:56Shari
čikinka: jo plně souhlasím s Navel...
11.12.2006 12:58Helinka
čikinka: neda mi to si nerejpnout, ale souhlasím s Navel, myslím že s tím tvým přístupem, to potkánci asi docela hodně odnesou :-(((
11.12.2006 12:59pegynkaa
čikinka:nevím, ale když chceš vrátit jenom jednoho proč pořád píšeš o tom že vrátíš oba a vezmeš si jiné.Nevím, ale pokud si beru nějaké zvíře tak si ho neberu s tím že ho pak vyměním za jiné jako nějakou ponožku.......omluva za hrubky
11.12.2006 13:01Carolina
čikinka:by mně zajímalo kolik ti je?Jsi tak naivní.To nevíš jak se množí zvířata?Samce a samičku prostě v jedné kleci mít nemůžeš.Ty to prohazuješ jako fusekle.
čikinka - holky mají pravdu, jsou to živí tvorečkové a ne hračky.
11.12.2006 13:08Shari
čikinka: Promiň,ale když má někdo zkušenosti, tak tuhle základní informaci by měl vědět i bez zkušeností (Samec + samice = miminka) ... a pokud ne, tak si nejdříve než si cokoli pořídím - něco přečtu...a né málo informací v tvém případě! O tvém vyjadřování se nebudu vyjadřovat a o přístupu také ne. Tobě bych nesvěřila ani plíseň! Natož nějaké zvířátko!! Raději si nic NIKDY nepořizuj !!
11.12.2006 13:13Agentka
čikinka.... kolik má samička? a jak dlouho jsi je nechala spolu?
11.12.2006 13:13Navel
čikinka: tak jo.. dělej co myslíš... my tupci už ti do toho kecat nebudeme
11.12.2006 13:14pegynkaa
čikinka:stihnout to mohl...kolik jim je?
A mužu vědět kolik je tobě?
A mužu vědět kolik je tobě?
11.12.2006 13:15Agentka
čikinka..teď není čas se urážet a hádat...musíme zjistit jak je na tom samička a pomoct ji
11.12.2006 13:16Vlčice
čikinka: Co se třeba zaregistrovat a jít to řešit přímo na chat? Takhle se tady zaplácá diskuze akorát... ;-)
11.12.2006 13:23Agentka
čikinka...jo je možný že to nestihli...takže je dej ihned pryč od sebe
- - - - -
čikinka...(samice má každý 5. den říji, ale zabřeznout může i když ji samec znásilní tomu se
říká nucená říje).
- - - - -
čikinka..halůvně by sis měla přečíst na těchhle stránkách info o potkanech
- - - - -
čikinka...(samice má každý 5. den říji, ale zabřeznout může i když ji samec znásilní tomu se
říká nucená říje).
- - - - -
čikinka..halůvně by sis měla přečíst na těchhle stránkách info o potkanech
11.12.2006 13:26Navel
jako já nevím co řešíte.. i kdyby byla nakrytá (ve 4 týdnech nebude)... čikinka jí vrátí a vezme si jinou... která bude nakrytá s naprosto stejnou pravděpodobností protože v tom zveráku mají všechny pohromadě.
A kdyby byla březí tak je fakt úžasný nápad jí vrátit.. aspoň budou mít ve zveráku co mrazit
A kdyby byla březí tak je fakt úžasný nápad jí vrátit.. aspoň budou mít ve zveráku co mrazit
11.12.2006 13:33Mack
čikinka. a nemuzes k samicce poridit samicku a sameckovi poridit klec a drzet je oddelene, kdyz je vratis, nejspis skonci pro hada, to bych nedokazala vratit je do zveraku ani po jednom dni.
11.12.2006 13:40Samyasa
cikinka:mack ma pravdu,nalezla dobry kompromis,jak neuskodit zadnemu zviratku.
11.12.2006 14:01pegynkaa
čikinka:kup si klec na samečka...
11.12.2006 14:03Mack
čikinka:, pouzite klece jsou mnohem levnejsi nez kupovat novou, porad bude lepsi nez dat potkanka hadovi sehnat mu nejakou levnejsi klec, nebo si ji i vyrobit a kdyz budes potkanka poustet a venovat se mu , nejak to vydrzi, nez ji sezenes..Inzeratu je hodne, kdyz si na netu, shanej a mozna kdyz poprosis pritele, nebo tatku a udelas moc moc smutne oci i za potkanka, ze ti i pomuze, na potkan.jinak, jespousta napadu a popisu jak vyrobit klec
11.12.2006 14:17Mack
čikinka. pro samecka to neni az tak hrozne byt sam a samicce treba muzes poridit kamaradku, myslela jsem ze hledas co by bylo spravne pro oba, kdyz sis je koupila mas ted za ne zodpovednost a nejak by ses mela postarat. Myslim, ze je to tak, ze ve 4 tydnech samicka jeste nezabrezne, ale v 5 (nebo ve dvou mesicich) uz muze, no samicky jsem jeste nechovala, tak snad to pisu spravne. Navic jakou mas jistotu, ze ti ve zveraku rekli spravny vek. A ten samecek, to snad jeste tyden az dva vydrzi i v provizornim prostredi, jen se mu venuj a doprej mu pohyb, prepravka je sice hnus, ale lepsi nez skoncit jako krmivo, kdyz uz byl jednou porizeny jako mazlik. Mladat v jednom vrhu muzes mit hodne a co pak s temi chudacky, zase zverimex? byli by to chudacci, pises ze potkanci jsou bratr a sestra
11.12.2006 14:19Mack
čikinka. ja chovam samce a kdyz podrzis mys na jmene zobrazi se ti info o zviratech, pokud je clovek registrovany
11.12.2006 14:22Mack
čikinka:chovam samce, kdyz podrzis mys na mem jmene, vyskoci ti info, to same info si muzes napsat i ty o sobe
11.12.2006 14:27mack
čikinka. ja teda nevim co kdo ma proti kulickam, na mojich klucich mi nikdy neprekazeli, mam je rada i s nimi, je to prirozene
11.12.2006 14:29Samyasa
cikinka:pojd na chat,pokud muzes(a chces poradit),mam chvili cas
11.12.2006 14:42Shari
čikinka: Pokud scháníš klícku, tak ti jednu klidně dám (mám jednu takovou jakš takš než si seženeš lepší cca na jednoho potkana)...ovšem pouze za dobré zacházení s potkánkami a studiem u mě!! -aspoň základní informace !!
11.12.2006 14:45Carolina
čikinka:prodam dvě potkaní samičky staré měsíc obě jsou hodné a nechají se hladit a brat do ruky jedna je rubínova s bylím flekem a druha je černo-bíla cena za obě 100kč dorotka.machalova@seznam.cz jsem s ostravy Tenhle inzerát si sem dávala ty..tak jak to je? Máš kluka a holku a nebo dvě potkaní samičky?
11.12.2006 17:16castrol
Tedy poslyšte, chtěla bych apelovat na místní chovatele a chovatelky. Čikinka vám napsala, co má za problém a vy jste ji nejprve zdrchali, místo abyste se vyptali co se vlastně stalo. Já hrozně oceňuju, že jste ochotné a ochotní sem psát odpovědi na spoustu pro vás banálních otázek o potkanech.
Ale moc mě mrzí, že začnete hned vyšilovat při sebemenším podezření, že se někdo chová k potkanům "špatně". Všichni víme, že napsaný text ve fóru vyzní často jinak, než jak jsme to mysleli. Zkuste být při svých reakcích opatrnější. Spousta chovatelů začíná a to, že se snaží vyptat a zjistit, co dělat, je dobře. I když třeba nepostupují úplně správně. Spousta lidí se tady zeptá jednou a po takové ledové sprše už nikdy nepřijde - vy pak nemůžete mít na chov jejich potkánků žádný vliv.
Mějte s námi začátečníky slitování, my se fakt snažíme, jen nám některé věci prostě nedojdou...
howgh
Ale moc mě mrzí, že začnete hned vyšilovat při sebemenším podezření, že se někdo chová k potkanům "špatně". Všichni víme, že napsaný text ve fóru vyzní často jinak, než jak jsme to mysleli. Zkuste být při svých reakcích opatrnější. Spousta chovatelů začíná a to, že se snaží vyptat a zjistit, co dělat, je dobře. I když třeba nepostupují úplně správně. Spousta lidí se tady zeptá jednou a po takové ledové sprše už nikdy nepřijde - vy pak nemůžete mít na chov jejich potkánků žádný vliv.
Mějte s námi začátečníky slitování, my se fakt snažíme, jen nám některé věci prostě nedojdou...
howgh
11.12.2006 17:35Lenicka
castrol: ja mam taky nekdy dost blby dotazy ,ale popravde ta Čikinka je mela jeste blbejsi :oP Neznelo to moc zodpovedne :o( To mozna i moje sedmileta sestra by vedela veci na ktere se ptala ona ...
- - - - -
castrol: ale spis by me zajimalo,kolik ji bylo ....
- - - - -
castrol: ale spis by me zajimalo,kolik ji bylo ....
11.12.2006 21:41Grove
čikinka: vyplň si prosím informace u přezdívky, dělá se to v nastavení
11.12.2006 21:42Suzan
čikinka: Ty chceš koupit další potkaní holčičku? A jak to dopadlo s těma dvěma ze zverimexu? Jsou to kluk a holka? Dalas je od sebe? Co se týče barev, doporučuji stránku http://mixrat.wz.cz/VseoPotkanech/varianty.htm (snad se autorka nebude zlobit...) - tam je vše popsané i s fotkami...
11.12.2006 21:44Carolina
čikinka:Vždyt,ale v inzerci prodávala dvě samičky za 100kč.A chceš další?Nechápu.Přijde mi to nějaké divné.
11.12.2006 21:48werushka
čikinka: barvu mimca mas prece u neho primo napsanou
12.12.2006 09:08Vlčice
čikinka: Ahoj, chtěla bych Tě poprosit, aby sis vyplnila nějaké info. Sice jsi zaregistrovaná, ale nic o Tobě vlastně nevíme. Tak si prosím najeď do nastavení a vyplň aspoň základní věci - odkud jsi, kolik je Ti let a třeba něco o svých potkáncích. Inspirovat se můžeš klidně ostatníma, když si kurzorem najedeš na přezdívku v diskuzi a ta je registrovaná, tak se Ti objeví bublina s infem. Díky za info o Tobě. ;-)
12.12.2006 09:37verunca
Musím se přidat ke castrol. Také mě zarazily reakce některých z vás. Určitě je lepší poradit, než odsuzovat. Uznávám, že čikinčiny dotazy nejsou zrovna nejinteligentnější, ale na druhou stranu už to, že je tady a snaží se situaci nějak řešit ukazuje, že to nebere na tak lehkou váhu, jak to z jejích textů vypadá. Sama se taky ptám na hlouposti a musím říct, že sem tam se mi taky poštěstí dostat lehce arogantní odpověď (možná to tak vyznívá napsané, ale vždycky si připadám jak úplnej ňouma:)), ale i přesto se ptám a ptám dál, protože chci pro své miláčky to nejlepší. Čikinka možná nevolila nejvhodnější slova, ale určitě to s potkany špatně nemyslí.
- - - - -
teda ty moje hrabalovský souvětí bych měla krotit, nebo se naučit psát správně čárky, co?:)
- - - - -
teda ty moje hrabalovský souvětí bych měla krotit, nebo se naučit psát správně čárky, co?:)
12.12.2006 10:36Verunca
Shari: zrovna tebe jsem tím nemyslela, já jsem si tvé nabídky všimla a přišla mi opravdu šlechetná (je to divný slovo, ale nenašla jsem synomymum). Je pravda, že mě čikinka taky moc nesedí a vlastní mimčo bych jí rozhodně nesvěřila a taky nechápu proč chtěla samice prodat, předtím než se dozvěděla, že jedna z nich je samec. Btw. nevím kdo by si koupil potkana ze zverimexu za stovku, u nás je mají za třicet korun:) Já jen, že někteří reagovali ještě předtím, než měla šanci se k tomuto vyjádřit. Já než někoho odsoudím tak se vždycky snažím zjistit jak to bylo, což ne všichni (někteří ano) udělali. Je pravda, že se Čikinka zrovna dobře nehájí a osočovat ostatní chovatele není zrovna nejlepší cesta, ale překvapila mě rychlost se kterou ji spousta lidí tady odsoudila a vůbec jí nedala šanci. Kdyby se to stalo mě, tak bych sem už v životě nepřišla a ochudila bych se o spoustu rad, které mi pomohly
12.12.2006 11:48Carolina
Jsem kapánek nedůvěřivá,ale přijde mi,že čikinka nás tu jen lakuje,protože včera si dala inzerát,že prodá samice za 100kč.Pak zjistila ,že je jedna samec...Potom začala shánět samice aby té jedné nebylo smutno a ted prodává za 1000kč tu volieru ..na inzercích pokaždé pod jiným mejlem.Určitě by se tady nikomu nelíbilo,kdyby si vzala od někoho miminko a pak ho prodala někomu..přinejhorším do zverimexu.Vím,že si člověk musí nejdřív cokoliv ověřit než začne utočit,ale myslím si,že chování a uvažování čikinky bylo podezřelé..aspon pro mě.
12.12.2006 11:53mack
čikinka: psala jsem ti mail, s podpisem Magda, tak abys vedela ze je ode me, zapomnela jsem napsat prezdivku
12.12.2006 12:18Verunca
Tohle mě napadlo už když jsem se dívala na tu černou listinu, kde jsou nezodpovědní chovatelé. Čikinka se zrovna chovala opravdu hloupě, sice jsem se jí zastávala, čehož teď lituji, ale mimčo bych jí nesvěřila. Jenže je spousta lidí, kteří mají poněkud vyšší iq a na jejich zodpovědnosti to nic nezmění a mailů a jmen si můžou vymyslet kolik chcou, jak poznám, až budu mít malý potkany, že je dávám do rukou zodpovědným osobám? Přece po nich nemůžu chtít občanku a opisovat si rodný čísla! Ach jo jsem naštvaná, naštvaná a naštvaná
12.12.2006 12:25Verunca
Carolina: no jo, ale já kdybych chtěla být nenápadná, tak klidně vyplním registraci, namyslím si pár zviřátek, svoje jméno, nějaký velký město, e-mail a je to. Nemyslím, že je možné všechny odhadnout
- - - - -
no o bonně nic nevím, ale jestli má stejný pravopis jako čikinka, tak se bude skrývat asi těžko...
- - - - -
no o bonně nic nevím, ale jestli má stejný pravopis jako čikinka, tak se bude skrývat asi těžko...
12.12.2006 13:35Verunca
Shari: já nevím, ale mě se nezdá, že by zrovna ona na něco takovýho přišla. Je pravda, že mění e-mailové adresy, ale, že by pečlivě psala vždy pod jednou přezdívkou z jednoho a pod jinou z druhýho počítače...to se mi moc nezdá
- - - - -
čikinka: tak nám to tady vysvětli, minimálně já se budu snažit všechno pochopit.
- - - - -
čikinka: tak nám to tady vysvětli, minimálně já se budu snažit všechno pochopit.
12.12.2006 13:37Carolina
čikinka:no trošku se v tom poštouráme.Dívala jsem se,že na králíkách v inzerci prodáváš tu velkou volieru za 1000,- kč pod mejlem dorotka.machalova a tady pod mejle pepina111.Našlo se tu pár inzerátů ..kde si dávala morče kvůli tomu,že sis pořídila psa taky mejl pepina111.Sháněla si potkaní holčiny,ale zbavuješ se jejich bydlení.
12.12.2006 13:39Shari
čikinka:mě by to taky zajímalo ...
12.12.2006 13:39Mack
verunca: jo jo treba je to vsechno jinak nez si myslime, co kdyz je to vsechno jen shoda nahod a chudak čikinka volieru neprodava, taky bych byla moc rada, kdyby nam to čiki vysvetlila.. Kdo a kde jste vlastne nasli inzerat na tu volieru?
12.12.2006 13:44Verunca
Mack: já bych byla ráda, kdyby to byl omyl a shoda náhod, už jenom kvůli těm potkanům. A jestl nám to čikinka dokáže, tak u mě má obří omluvu, obří čokoládu a ještě něco obřího pro potkany.
12.12.2006 13:45Shari
čikinka: kolik ti je let a jak se jmenuješ?
- - - - -
tedy zda se můžu zeptat...
- - - - -
tedy zda se můžu zeptat...
12.12.2006 13:46Verunca
čikinka: vždyť ti tady Shari nabízela klec pro samečka zadarmo?
12.12.2006 13:54Verunca
čikinka: nerozčiluj se, já jsem se tě zastávala, ale musíš pochopit, že to všechno vypadá dost divně, když si nejdřív koupíš dvě samičky, chceš je prodat, pak zjistíš, že jedna je sameček, tak chceš prodat jenom jeho, pak si je oba necháš, sháníš další samičku a následně prodáváš jejich voliéru. Fakt to potom vypadá blbě. Ještě jeden dotaz, proč jsi si pořizovala hned ze začátku ty potkany, když jsi pro ně neměla bydlení a odkud je vůbec máš, od chovatele nebo ze zverimexu?
- - - - -
a vůbec, koukněte se na moje potkany a pochvalte mi je, nebo budu smutná:(
- - - - -
a vůbec, koukněte se na moje potkany a pochvalte mi je, nebo budu smutná:(
12.12.2006 14:01potkanbaba
čikinka - není zájmem nikoho tady tě neprávem osočovat a obviňovat. Ale je mnoho špatných lidí, kteří nechápou své povinosti ke zvířeti, které si nezodpovědně pořídí jen z vlastní sobeckosti něco náhle vlastnit!
Tvé chování je velmi zvláštní, stejně jako tvé reakce a řádky.......ani opakované žádosti o tvé iniciály, jméno a ujasnění kdo jsi, ač i to si můře každý vlastně vymyslet)....na nic zde nereaguješ a jen si píšeš dál to své. Přinejmenším tohle je pádný důvod k nedůvěře ze strany poctivých chovatelů, milovníků zvířátek a tedy nás všech kdo chceme chránit to co jsme si vzali za své a cítíme se za další osudy těchto tvorů být zodpovědní...byť si můžeš v duchu říkat, že nejsou naše co je nám do nich.
Čikinko je nám do nich...jsme parta, která nechápe potkany jako potravu pro jiné predátory a tvorečky které milujeme neradi vidíme jako baštu např hadovi........
A lidí kteří jsou jiní sem nepatří. Tak se nad sebou zamysli a buď začni jednat čestně a můžeš zde najít mnoho prima přátel a ty nejlepší rady všech, kteří to myslí nejlíp se svými miláčky....nebo si přestaň dělat žerty a na hloupsti si najdi jiné stránky. Zde jsou prima lidičky a zbytečně trpí podobnými řádky jaké sem píšeš v poslední době i ty..........
Tvé chování je velmi zvláštní, stejně jako tvé reakce a řádky.......ani opakované žádosti o tvé iniciály, jméno a ujasnění kdo jsi, ač i to si můře každý vlastně vymyslet)....na nic zde nereaguješ a jen si píšeš dál to své. Přinejmenším tohle je pádný důvod k nedůvěře ze strany poctivých chovatelů, milovníků zvířátek a tedy nás všech kdo chceme chránit to co jsme si vzali za své a cítíme se za další osudy těchto tvorů být zodpovědní...byť si můžeš v duchu říkat, že nejsou naše co je nám do nich.
Čikinko je nám do nich...jsme parta, která nechápe potkany jako potravu pro jiné predátory a tvorečky které milujeme neradi vidíme jako baštu např hadovi........
A lidí kteří jsou jiní sem nepatří. Tak se nad sebou zamysli a buď začni jednat čestně a můžeš zde najít mnoho prima přátel a ty nejlepší rady všech, kteří to myslí nejlíp se svými miláčky....nebo si přestaň dělat žerty a na hloupsti si najdi jiné stránky. Zde jsou prima lidičky a zbytečně trpí podobnými řádky jaké sem píšeš v poslední době i ty..........
12.12.2006 14:26Verunca
čikinka: a proč proboha prodáváš potkany ze zverimexu za stovku??? to snad nikde tolik nestojí? a pořád jsi mi neodpověděla na to, proč sis je pořídila a záhy chtěla prodat, to přece nedává smysl?
12.12.2006 14:30Shari
čikinka: já mám taky otázku...proč jsi psala jiný e-mail na Voliéru a jiný e-mail na potkánky a co ty inzeráty na jiných webech o darování morčátka a pejska? Máš s tím něco společného? o co šlo?
Jinak jsi výdělečná osoba či studuješ?
Jinak jsi výdělečná osoba či studuješ?
12.12.2006 15:04Shari
čikinka: zdá se mi, že mě taháš za fusekly....tvá slova:
-ONI MI DALI samičku a samce chci jit dnes samce VRÁTIT ale on je opravdu krasny vždy jsem měla dvě samičky a chtěla jsem samce dva ale pry to není dobry že pry by se mohly v dospívaní zabyt co je na tom pravdy.
-no ja si pořídila schvalně dva at si spolu hrajou a ne at je každy sam.
Opravdu ti je někdo dal za dveře či jsi si je vzala sama a dobrovolně ze zverimexu, kam jsi je chtěla vrátit? Mě se tohle fakt nelíbí...plácám tu svou energii.
A co ty inzeráty na pejska a Morče..?? O co šlo?
-ONI MI DALI samičku a samce chci jit dnes samce VRÁTIT ale on je opravdu krasny vždy jsem měla dvě samičky a chtěla jsem samce dva ale pry to není dobry že pry by se mohly v dospívaní zabyt co je na tom pravdy.
-no ja si pořídila schvalně dva at si spolu hrajou a ne at je každy sam.
Opravdu ti je někdo dal za dveře či jsi si je vzala sama a dobrovolně ze zverimexu, kam jsi je chtěla vrátit? Mě se tohle fakt nelíbí...plácám tu svou energii.
A co ty inzeráty na pejska a Morče..?? O co šlo?
12.12.2006 15:05mack
čikinka:divala jsem se na tu tvoji skrinovku, ja bych ji neprodavala, jednak ji pouzitou tezko prodas, obvzlast pokud neni z nepromokaveho materialu, mam taky skrinovku, musim se pochlubit a je snad jeste lepsi, ale prodat bych si ji pouzitou netroufla, i kdyz je fakt dobra a natrena nepromokavym materialem, navic si myslim, ze s trochou sikovnosti ji rozdelis na dve casti aspon prozatim, takze potkanci budou mit, kazdy svoji cast a az na to pujde uvedes ji do puvodniho stavu, teda az samecek bude mit svoji novou klec
12.12.2006 15:11Shari
Verunca: já jsem odrovnaná...fakt...snažím se být na každého hodná,pomoct,ale tohle mi furt neleze do hlavy...čikinka...já jí prostě nevěřím...nemůžu si pomoct...
- - - - -
PS: ještě jedna věta, že nebyli přibalení za dveřmi:
mack:...ano maš pravdu že se o ně musím postarat a nevím zda jsou to sourozenci ale brala jsem je ze stejného terarka a ty teda chovaš samičky???
- - - - -
Psala to čikinka -mack...
- - - - -
PS: ještě jedna věta, že nebyli přibalení za dveřmi:
mack:...ano maš pravdu že se o ně musím postarat a nevím zda jsou to sourozenci ale brala jsem je ze stejného terarka a ty teda chovaš samičky???
- - - - -
Psala to čikinka -mack...
12.12.2006 15:19Mack
čikinka: no jo nemas bujnou fantazii, mam takovy dojem, ze je lepsi brat te s rezervou
- - - - -
shari. i tak si myslim, ze ma doma dva potkanky, byt si treba rada vymysli, nekteri lide to delaji, neni to zdrave, no a kdyz je to do oci bijici? ale i tak asi ty potkanky ma
- - - - -
shari. i tak si myslim, ze ma doma dva potkanky, byt si treba rada vymysli, nekteri lide to delaji, neni to zdrave, no a kdyz je to do oci bijici? ale i tak asi ty potkanky ma
12.12.2006 16:14Mack
čikinka.mas pravdu tak ji prodej, kdyz uz sis sehnala dve dalsi klece...
12.12.2006 16:17werushka
teda ja se v tom nechci rypat, ale ten kdo ma mail je pepina1111@ atlas.cz ( podle inzerce je to ta čikinka která prodává VOLIERU) tak na tech inzeratech co sem davala zulu je divny to ze 4.8.2006 nabizi morcatko protoze ma psa a pak 22.10. 2006 ma inzerat jestli by ji nekdo nedaroval pejska..neni to divny?
12.12.2006 16:38Stranger
čikinka: to je opravdu nejaka kravina..nejsi male decko, proc ses neozvala ze si chces vybrat?
12.12.2006 16:43werushka
cikinka: jo nauc se cist a pravopis
12.12.2006 17:05Temnotka
ČIKINKA BUĎ TAK LASKAVÁ A NAPIŠ O SOBĚ INFO RADA BYCH VEDELA KDO JSI, ME JAKO CHOVATELKU TO ZAJIMA. TAKY BY BYLO FAJN SE REGISTROVAT A JIT KECAT NA CHAT, OD TOHO TO TU JE . TAM TI MILE RADA PORADIM :O)
DIKY CHS PAKO KATKA
DIKY CHS PAKO KATKA
12.12.2006 17:17Temnotka
Natálka: Nezlob se na mě, ale Samyasa je Velice zkušený chovatel a měla bys si její rady vzít k srdíčku a příště volit lepší slovník. Děkuju
- - - - -
Čikinka: no nic Příště ...
http://zvirata-rostliny.avizo.cz/online/psi-a-stenata/13/online-inzerat/193733-kdo-by-daroval-pejska.html
Mě je jedno jak se jmenuješ ale prosím nedělej z nás Blbce
- - - - -
Čikinka: no nic Příště ...
http://zvirata-rostliny.avizo.cz/online/psi-a-stenata/13/online-inzerat/193733-kdo-by-daroval-pejska.html
Mě je jedno jak se jmenuješ ale prosím nedělej z nás Blbce
12.12.2006 17:22potkanbaba
čikinka - odpusť ale nejsi malá puberťačka...v tvém věku by člověk již očekával minimálně, že se budeš zajímat o to co vlastně kupuješ...zvláš't když někdo kupuje zvířátko na mazlení snaží se vybrat si sám které se mu líbí.
Takto nakupují zvířátka rodiče rozmazlených uječených dětí...když řvoucí potomek ječí "já chci zvířátko" a rodiče prostě řeknou obsluze ať jim tam tedy to zvíře zabalí.............promiň, ale připomíná mi tvé nakupování takovou situaci...:o(((
Takto nakupují zvířátka rodiče rozmazlených uječených dětí...když řvoucí potomek ječí "já chci zvířátko" a rodiče prostě řeknou obsluze ať jim tam tedy to zvíře zabalí.............promiň, ale připomíná mi tvé nakupování takovou situaci...:o(((
12.12.2006 17:34Mack
čikinka:hi hi hi, neni dorota machalova, ta co si ji v pohadce nakonec vzal cert?
12.12.2006 17:36Verunca
čikinka: oprv mě jestli se mýlím, ale nepsala jsi po zveřejnění tvého inzerátu, že prodáváš dvě potkanky, že už je prodávat nebudeš, protože už pro ně máš voliéru? a pak, že ta jedna je kluk a dál už to známe.
- - - - -
čikinka: konkrétně tohle: ahoj všem včera jsem tady davala inzerat že prodam potkanky a neprodam konečně jsem pro ně sehnala velkou klec no ono je to spíše voriera a jsou tam spokojeni oba akorat jsou ještě mali a nejdou tam skoro vidět ale mam problém chtěla jsem dvě samičky a oni mi daly samičku a samce chci jit dnes samce vratit ale on je opravdu krasny vždy jsem měla dvě samičky a chtěla jsem samce dva ale pry to není dobry že pry by se mohly v dospívaní zabyt co je na tom pravdy
- - - - -
čikinka: konkrétně tohle: ahoj všem včera jsem tady davala inzerat že prodam potkanky a neprodam konečně jsem pro ně sehnala velkou klec no ono je to spíše voriera a jsou tam spokojeni oba akorat jsou ještě mali a nejdou tam skoro vidět ale mam problém chtěla jsem dvě samičky a oni mi daly samičku a samce chci jit dnes samce vratit ale on je opravdu krasny vždy jsem měla dvě samičky a chtěla jsem samce dva ale pry to není dobry že pry by se mohly v dospívaní zabyt co je na tom pravdy
12.12.2006 17:38werushka
ona uz čikinka se v tom motá a neví co psat
12.12.2006 17:45Verunca
čikinka: už mě neštvi, to, že je chceš dát zpátky do zveráku jsi napsala po tom, co jsi uveřejnila ten inzerát, nedělej z nás pitomce
12.12.2006 17:50Verunca
čikinka: kterých potkanů se teda ten inzerát týkal, těch co jsi měla za dveřmi, nebo těch ze zverimexu?
12.12.2006 17:53Verunca
Lemonka: promiň šla bych s tím na chat, ale čikinka ho neumí používat a přeci jenom jde o pohodlí jejích potkanů...i když pochybuju, že to tady vyřešíme, to je pravda
12.12.2006 17:57utahraptor
čikinka: Můžu tě poprosit o laskavost? Ta věc, ve které se potkani chovají, se jmenuje voliéra. VO-LI-É-RA. Prosím.
Ostatním se omlouvám za vsuvku.
Ostatním se omlouvám za vsuvku.
................
(.............., 19. 1. 2007 16:12)